برنامه های شستشوی ماشین لباسشویی کندی قدیمی و جدید + معنی کلمات و علامت ها

بر روی پنل ماشین لباسشویی کندی candy برنامه های شستشو، دکمه، علامت و چراغ های متعددی پیاده سازی شده اند. برای شستشوی لباس ها بر اساس جنس و رنگ بندی و میزان کثیفی لباس ها می توانید برنامه مناسب را انتخاب کنید. در این مطلب برنامه های شستشوی ماشین لباسشویی و معنی علامت ها، کلمات و دکمه های روی آن لباسشویی کندی را معرفی می کنیم.
برنامه های شستشوی ماشین لباسشویی کندی
آنچه در این مطلب میخوانید

برنامه های شستشوی ماشین لباسشویی کندی قدیمی و جدید شباهت زیادی با سایر برندها دارد و شناخت آنها چالش برانگیز نیست. اما علامت ها و کلمات روی آن کمی متفاوت است. در دفترچه راهنمای لباسشویی کندی این برنامه ها، زمان و دمای آب در هر یک به طور کامل ارائه شده است. اگر به دفترچه دسترسی ندارید، در این بخش از آموزش تعمیر ماشین لباسشویی ری تعمیر می توانید برنامه ها، معنی کلمات و علامت های روی لباسشویی کندی candy را مطالعه کنید.

برنامه های شستشو ماشین لباسشویی کندی قدیمی

برنامه های شستشوی لباسشویی کندی قدیمی و جدید تقریبا یکسان هستند و تنها تفاوتشان در این است که در مدل های قدیمی برنامه cold wash وجود ندارد.

برنامه های شستشوی ماشین لباسشویی کندی

در تمام مدل های لباسشویی کندی قدیمی و جدید برنامه های زیر ارائه شده اند:

برنامه شستشوی sensitive care لباسشویی کندی

برای شستشوی لباس های حساس و ظریف که احتمال آسیب وارد شدن به آنها زیاد است از این برنامه می توانید استفاده کنید. این برنامه برای شستشوی لباس کودکان، لباس خواب و لباس زیر مناسب است.

برنامه شستشوی spin ماشین لباسشویی کندی

برای استفاده از خشک کن ماشین لباسشویی بدون آغاز مراحل شستشو و آبکشی از برنامه spin می توانید استفاده کنید. برای استفاده از این برنامه کافیست ولوم را بچرخانید تا نشانه آن روی spin قرار گیرد. در صورت عمل نکردن این برنامه می توانید با ری تعمیر؛ مرکز تعمیر ماشین لباسشویی کندی جنوب تهران تماس بگیرید.

برنامه شستشوی cold wash

یکی از کاربردی ترین برنامه های ماشین لباسشویی کندی، cold wash است. این برنامه شستشو را در حالت سرد انجام می دهد. به همین دلیل اگر لباس ها در برابر گرما حساس هستند، کافیست این برنامه را در کنار سایر برنامه ها به صورت ترکیبی استفاده کنید. در اغلب مدل های لباسشویی کندی این برنامه به صورت دکمه و کلید روی پنل در دسترس قرار گرفته است. بعد از انتخاب برنامه شستشو، کافیست این دکمه را فشار دهید تا در حالت سرد شستشو انجام شود.

برنامه شستشوی cotton

برنامه cotton در اغلب ماشین های لباسشویی وجود دارد و گزینه ای مناسب برای شستشوی لباس های کتان و نخ به شمار می رود. از این برنامه برای شستشوی ملحفه های نخ و کتان نیز می توانید استفاده کنید.

برنامه شستشوی delicate ماشین لباسشویی کندی

برای جلوگیری از آسیب به لباس های ظریف مانند لباس زیر، لباس خواب و پارچه های ابریشمی از برنامه delicate لباسشویی کندی می توانید استفاده کنید.

برنامه شستشوی wool

با توجه به آسیب پذیر بودن لباس های پشمی در برابر چرخش سریع دیگ لباسشویی و دمای بالای آب، برای شستشوی آنها از برنامه wool باید استفاده کنید. این برنامه سرعت چرخش و دمای آب و مدت زمان شستشوی استاندارد دارد. در صورت عمل نکردن این برنامه می توانید با ری تعمیر؛ مرکز تعمیر ماشین لباسشویی جنوب تهران تماس بگیرید.

برنامه شستشوی hand wash ماشین لباسشویی کندی

برخی از لباس ها نیاز به شستشوی آهسته بدون چرخش سریع درام دارند. به عنوان مثال، لباس های مجلسی که بهتر است مشابه با شستشوی لباس با دست برای آنها اجرا شود. برنامه hand wash شرایط کاملا مشابه با شستشو با دست را برای لباس ها شبیه سازی می کند.

برنامه شستشوی daily wash

اگر قصد شستشوی لباس های روزانه را دارید که بدون لک های شدید هستند، از برنامه daily wash می توانید استفاده کنید. در مدل های مختلف لباسشویی های کندی این برنامه به صورت 44 و 32 دقیقه ای پیاده سازی شده است.

برنامه شستشوی sport

یکی دیگر از کاربردی ترین برنامه های شستشوی ماشین لباسشویی کندی، برنامه sport است. این برنامه در شستشوی لباس های ورزشی که لکه شدید ندارند استفاده می شود. با استفاده از این برنامه می توانید کیف و کفش های ورزشی را نیز شستشو دهید.

برنامه شستشوی mix

برای شستشوی همزمان لباس هایی که از نظر جنس و رنگ بندی با هم تفاوت دارند از برنامه mix می توانید استفاده کنید. این برنامه از آسیب به لباس ها تا حد زیادی جلوگیری می کند. اما توصیه می کنیم لباس های رنگ روشن را با رنگی همزمان با این برنامه در لباسشویی قرار ندهید.

معنی کلمات روی ماشین لباسشویی کندی

کلمات روی ماشین لباسشویی کندی با سایر برندها کمی متفاوت است و عبارتند از:

  • Door handle یا دکمه A: برای باز و بسته شدن درب لباسشویی می توانید این دکمه را فشار دهید.
  • Door security یا دکمه B: این چراغ نشان دهنده فعال یا غیرفعال بودن قفل درب است.
  • Start/pause یا دکمه C: برای شروع یا متوقف کردن برنامه شستشو از این دکمه می توانید استفاده کنید.
  • Power: برای روشن و خاموش کردن ماشین لباسشویی کاربرد دارد
  • Delay یا دکمه F: برای شروع با تاخیر برنامه شستشو می توانید این دکمه را فشار داده و زمان تاخیر را تعیین کنید.
  • Wash stage یا چراغ I: این چراغ وضعیت برنامه شستشو را نشان می دهد. با توجه به مرحله شستشو mail wash (شستشوی معمولی)، rinse (آبکشی) و spin یا تخلیه را نشان می دهد.
  • دکمه M یا buttons indicator light: این دکمه یا چراغ برای هشدار کاربرد دارد. به عنوان مثال اگر برنامه شستشو را با دکمه های اشتباه همزمان انتخاب کنید این چراغ روشن می شود.

معنی علامت های روی صفحه نمایش لباسشویی کندی

علاوه بر برنامه ها و کلمات و دکمه های روی ماشین لباسشویی کندی، روی صفحه نمایش نیز علامت های متعددی نمایش داده می شود که عبارتند از:

  • مدت زمان باقی مانده از شستشو
  • وضعیت فعلی برنامه شستشو
  • ارورهای ماشین لباسشویی کندی
  • فعال یا غیرفعال بودن قفل کودک
  • دمای آب در زمان شستشو

سخن آخر

در صورت عمل نکردن هر یک از برنامه های شستشو لباسشویی کندی و دکمه ها و علامت های روی آن می توانید با ری تعمیر تماس بگیرید. تعمیرکاران ری تعمیر در تمام محله های جنوب تهران با قطعات اصلی عیب یابی و تعمیرات مورد نیاز را انجام داده و در نهایت گارانتی ارائه می دهند.

 

مطالب مرتبط

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست آنلاین اعزام تعمیرکار

برای تمام مناطق جنوب تهران