برنامه های شستشوی ماشین لباسشویی دوو قدیمی و جدید + معنی کلمات و علامت ها

در ماشین های لباسشویی دوو برنامه های شستشوی متعددی پیاده سازی شده است. هر یک از این برنامه ها کاربرد خاصی داشته و متناسب با لباس ها و جنس آنها می توان گزینه مناسب را انتخاب و فعال کرد. در این مطلب برنامه های شستشوی ماشین لباسشویی دوو و معنی کلمات روی آن را معرفی می کنیم.
برنامه های شستشوی ماشین لباسشویی دوو قدیمی و جدید
آنچه در این مطلب میخوانید

برنامه های شستشوی ماشین لباسشویی دوو قدیمی و جدید در مدل های مختلف تقریبا مشابه است و تفاوت های اندکی در آنها وجود دارد. در تمام مدل ها برای شستشوی لباس در جنس های مختلف برنامه هایی با زمان شستشو، سرعت چرخش موتور و زمان تنظیم شده و با چرخاندن ولوم می توان آنها را انتخاب کرد. در این بخش از آموزش تعمیر ماشین لباسشویی ری تعمیر به معرفی برنامه های شستشو، معنی کلمات و علامت های روی لباسشویی دوو تمام مدل ها می پردازیم.

برنامه های شستشو ماشین لباسشویی دوو قدیمی

برنامه های شستشوی لباسشویی دوو قدیمی و جدید تقریبا یکسان هستند و تنها تفاوتشان در این است که در مدل های قدیمی برنامه gentle care و hygiene وجود ندارد.

برنامه های شستشوی ماشین لباسشویی دوو

اصلی ترین برنامه های شستشوی لباسشویی دوو قدیمی و جدید عبارتند از:

برنامه های شستشوی cotton لباسشویی دوو

در تمام ماشین های لباسشویی برنامه cotton برای شستشوی لباس های نخ و کتان کاربرد دارد. از این برنامه می توانید برای شستشوی لباس و پارچه های کوچک و متوسط نخی رنگی و روشن استفاده کنید و به بافت آنها آسیب وارد نمی شود.

برنامه شستشوی cotton large

اگر قصد شستشوی محلفه های نخی و کتان با لباسشویی را دارید، بهترین انتخاب برنامه شستشوی cotton large است. این برنامه ملحفه ها را بدون آسیب به رنگ و بافت آنها شستشو داده و لکه های روی آنها را نیز از بین می برد.

برنامه شستشوی cotton eco

برای جلوگیری از مصرف زیاد آب و برق در شستشوی لباس و پارچه های نخ و کتان از برنامه cotton eco می توان استفاده کرد. از مزایای این برنامه می توان به کاهش فشار به دستگاه و قطعات داخلی آن اشاره کرد و طول عمر دستگاه را تا حد مطلوبی افزایش می دهد.

برنامه شستشوی delicate

مانند سایر برندها، در ماشین لباسشویی دوو برای شستشوی لباس های ظریف و حساس ماند لباس خواب، لباس زیر و لباس های ابریشمی می توانید از برنامه delicate استفاده کنید. در صورت عمل نکردن این برنامه می توان با مرکز تعمیر ماشین لباسشویی دوو جنوب تهران تماس بگیرید.

برنامه شستشوی duvet ماشین لباسشویی دوو

با توجه به ظرفیت لباسشویی می توانید از آن برای شستشوی برخی از انواع پتو استفاده کنید. برنامه duvet برای شستشوی پتو با لباسشویی دوو کاربرد دارد و از فشار به موتور و قطعات داخلی جلوگیری کرده و بسیاری از آلودگی های آن را نیز از بین می برد.

برنامه شستشوی mix

یکی از کاربردی ترین انواع برنامه های شستشوی ماشین لباسشویی دوو، برنامه mix است. این برنامه برای شستشوی لباس هایی که از نظر رنگ و جنس تنوع دارند می توان استفاده کرد. پیشنهاد می کنیم از این برنامه برای شستشوی لباس های سفید با رنگی به طور همزمان استفاده نکنید.

برنامه شستشوی synthetic

با برنامه synthetic می توانید لباس های دارای الیاف مصنوعی مانند پلی استر را شستشو داده و لکه و کثیفی های آن را بدون آسیب به بافت پارچه تمیز کنید.

برنامه شستشوی baby care

در بسیاری از ماشین لباسشویی های دوو جدید برای جلوگیری از حساسایت های پوستی کودکان، برنامه baby care پیاده سازی شده است. این برنامه علاوه بر شستشو، در مرحله آخر لباس ها را ضدعفونی می کند.

برنامه شستشوی wool

با توجه به اینکه لباس های پشمی در تماس با آب داغ و چرخش زیاد به مرور شل شده و کیفیت خود را از دست می دهند، برای شستشوی آنها می توانید از برنامه wool استفاده کنید. در صورت اشکل در عملکرد این برنامه می توان با مرکز تعمیر ماشین لباسشویی جنوب تهران تماس بگیرید.

برنامه شستشوی easy care

برنامه easy care برای شستشوی اغلب لباس ها کاربرد دارد و دمای آب و سرعت چرخش آن به گونه ای تنظیم شده است که از چروک شدن لباس جلوگیری می کند. به همین دلیل بعد از خشک شدن لباس اتوکشی آن به آسانی انجام می شود.

برنامه شستشوی hygiene ماشین لباسشویی دوو

اگر قصد شستشوی لباس افراد بیمار و سالمندان را دارید می توانید از این برنامه استفاده کنید. چون این برنامه علاوه بر شستشو، ضدعفونی نیز انجام داده و از حساسیت های پوسیتی نیز جلوگیری می کند.

برنامه sport wear

Sport wear برنامه شستشوی لباس های ورزشی با لباسشویی دوو است. علاوه بر لباس های ورزشی با این برنامه می توانید کفش های اسپرت را نیز شستشو دهید. دقت داشته باشید که لباس های دارای لکه های روغنی و خونی با این برنامه به خوبی تمیز نمی شوند.

برنامه شستشوی dark wash

بای جلوگیری از آسیب به رنگ لباس های تیره برای شستشوی آنها می توانید از برنامه dark wash استفاده کنید.

برنامه gentle care

اگر لباس ها در برابر حرارت و چرخش زیاد در مرحله خشک کن مقاومت کمی دارند، از برنامه gentle care می توانید استفاده کنید. این برنامه مانع از آسیب به لباس در مرحله خشک کن می شود.

برنامه شستشوی silent wash

اغلب ماشین لباسشویی های دوو صدای زیادی دارند. با استفاده از برنامه silent care می توان در زمان استراحت لباسشویی را در حالت بدون صدا فعال کرد.

برنامه شستشوی quick 19 ماشین لباسشویی دوو

اگر لباس های کثیفی کمی دارند با این برنامه در کمتر از 20 دقیقه می توانید آنها را شستشو دهید. دقت داشته باشید که بعد از اتمام برنامه شستشو، لباس ها هنوز کمی رطوبت دارند و مانند سایر برنامه ها خشک نمی شوند.

برنامه شستشوی rinse+spin

با استفاده از این برنامه فقط آبکشی و خشک کن فعال می شود. این برنامه شستشو را انجام نداده و قبل از استفاده از آن باید شستشو را با دست یا سایر برنامه ها انجام دهید.

معنی کلمات روی ماشین لباسشویی دوو

معنی کلمات روی ماشین لباسشویی دوو

بر روی ماشین لباسشویی دوو قدیمی و جدید دکمه ها و کلمات متعددی وجود دارد که هر یک معنی خاصی دارد. معنی کلمات روی ماشین لباسشویی دوو عبارتند از:

  • Power: برای روشن و خاموش کردن ماشین لباسشویی کاربرد دارد.
  • Start/pause: برای شروع و متوقف کردن برنامه شستشو می توان از آن استفاده کرد.
  • Temp: برای تنظیم دمای آب در هر یک از برنامه های شستشو می توان از این دکمه استفاده کرد.
  • Delay: با استفاده از این دکمه مدت زمان تاخیر برای شروع برنامه های شستشو را می توان تنظیم کرد.
  • Spin: این دکمه برای تنظیم سرعت چرخش موتور در مرحله آبکشی و خشک کن کاربرد دارد
  • Pre wash: برای فعال سازی یک مرحله پیش شستشو برای لباس های بسیار کثیف کاربرد دارد.
  • Rinse: با این دکمه می توان آبکشی لباس ها را انجام داد.

معنی علامت های روی صفحه نمایش ماشین لباسشویی دوو

در زمان شروع برنامه های شستشو تا اتمام آن بر روی صفحه نمایش اعداد و علامت های متعددی نمایش داده میشود که عبارتند از:

سخن آخر

در صورت مشاهده هرگونه اختلال در عملکرد برنامه های شستشوی ماشین لباسشویی دوو و دکمه ها و کلیدهای روی آن، بهترین کار خاموش کردن دستگاه و تماس با تعمیرکار است. تیم ری تعمیر در جنوب تهران این خدمات را در تمام محله ها با قطعات اصلی و کاملا تضمین شده ارائه می دهند.

مطالب مرتبط

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست آنلاین اعزام تعمیرکار

برای تمام مناطق جنوب تهران