ارورهای ماشین لباسشویی کندی + نحوه رفع کدهای خطا

ارورهای ماشین لباسشویی کندی اغلب نشان دهنده اشکالات فنی و بسیار مهم هستند. به همین دلیل شناخت آنها ضروری است تا از بروز خسارت های هنگفت جلوگیری شود. در این مطلب لیست کامل ارورها و کدهای خطا لباسشویی کندی CANDY معرفی و نحوه رفع آنها بررسی شده است.
ارورهای ماشین لباسشویی کندی
آنچه در این مطلب میخوانید

ارورهای ماشین لباسشویی کندی اتوماتیک و نیمه اتوماتیک دارای صفحه نمایش ترکیبی از حروف و اعداد است که وضعیت عملکرد قطعات داخلی و اختلالات موجود در آنها را نشان می دهند. برای اینکه بتوانید بهترین عکس العمل را در برابر هر یک از ارورها و کدهای خطا داشته باشید، شناخت آنها ضروری است. در این بخش از آموزش تعمیر ماشین لباسشویی ری تعمیر به معرفی ارورها و کدهای خطا ماشین لباسشویی کندی CANDY و نحوه رفع آنها اشاره خواهیم داشت.

ارور E00 ماشین لباسشویی کندی

ارور E00 از ارورهای فنی لباسشویی های کندی است و ضعیف بودن ماژول کنترل دستگاه را نشان می دهد. با توجه به اهمیت بالای این قطعه، به محض مشاهده این ارور دستگاه را از برق جدا کرده و با تعمیرکار تماس بگیرید.

ارور E01 لباسشویی کندی

یکی از رایج ترین ارورهای ماشین لباسشویی کندی، E01 است. این ارور به دلیل اشکال در قفل درب و بسته نشدن درب رخ می دهد. برای رفع این ارور موارد زیر را بررسی کنید:

  • زبانه قفل درب خراب است و باید تعویض شود.
  • قفل درب خراب است و نیاز به تعمیر دارد.
  • میکروسوئیچ های روی درب خراب هستند و باید تعویض شوند.
  • برد الکتریکی اشکال دارد و باید عیب یابی شود. به دلیل اهمیت بالای برد، تعمیر آن باید به صورت تخصصی انجام شود. برای تعمیر این قطعه می توانید با ری تعمیر؛ مرکز تعمیر ماشین لباسشویی کندی جنوب تهران تماس بگیرید.

ارور E02 لباسشویی کندی

ارور E02 لباسشویی کندی نشان دهنده اشکال در آبگیری دستگاه است. اگر ماشین لباسشویی آبگیری نمی کند، موارد زیر باید بررسی شوند:

  • فشار آب ساختمان پایین است.
  • شلنگ آب ورودی به لباسشویی مسدود شده است.
  • فیلتر ورودی لباسشویی به دلیل رسوب گیری مسدود شده است.
  • شیر برقی ماشین لباسشویی خراب است
  • هیدروستات خراب است و سطح آب را اشتباه اندازه گیری می کند.
  • برد الکتریکی خراب است و نیاز به عیب یابی و تعمیر تخصصی دارد.

ارور E03 ماشین لباسشویی کندی

اگر ارور E03 را روی صفحه نمایش لباسشویی های کندی مشاهده کردید، لازم است سیستم تخلیه بررسی شود. چند دلیل برای تخلیه نکردن ماشین لباسشویی وجود دارد که مهم ترین آنها عبارتند از:

  • فیلتر تخلیه رسوب زیادی گرفته و مسدود شده است
  • شلنگ تخلیه با جرم و رسوب مسدود شده است
  • پمپ تخلیه اشکال دارد و باید عیب یابی شود.
  • برد الکتریکی خراب است. برای عیب یابی این قطعه می توانید با ری تعمیر؛ مرکز تخصصی تعمیر ماشین لباسشویی جنوب تهران تماس بگیرید.

ارور E04 لباسشویی کندی

ارور E04 به دلایل متعددی در لباسشویی های کندی رخ می دهد. مهم ترین دلیل برای بروز این ارور عبارتند از:

  • اشکال در سوئیچ فشار
  • گرفتگی فیلتر ورودی دستگاه
  • نشت آب از لباسشویی
  • اشکال در سوپاپ ورودی لباسشویی

ارور E05 ماشین لباسشویی کندی

در صورت خراب شدن ترمیستور یا سنسور حرارتی ماشین لباسشویی ارور E05 نمایش داده می شود. ابتدا سنسور ترمیستور را بررسی و در صورت معیوب بودن آن را تعویض کنید.

ارور E06 لباسشویی CANDY

یکی از مهم ترین ارورهای ماشین لباسشویی کندی، ارور E06 است که به دلیل خرابی برد الکتریکی رخ می دهد. این قطعه مانند مغز انسان عمل می کند و در صورت معیوب شده باید به صورت تخصصی توسط تعمیرکار باتجربه تعمیر شود.

ارور E07 لباسشویی کندی

ارور E07 به دو دلیل رخ می دهد؛ اشکال در موتور و خرابی قفل درب. قفل درب و میکروسوئیچ ها را بررسی و در صورت معیوب بودن آنها را تعویض یا تعمیر کنید. اشکال در موتور باید توسط تعمیرکار انجام شود، چون هر گونه خطا در زمان تعمیر باعث خسارت های هنگفت خواهد شد.

ارور E07a ماشین لباسشویی کندی

ارور E07 از دیگر ارورهای مهم در ماشین لباسشویی کندی است و نشان دهنده اشکال در موتور می باشد. برای رفع ارور مواردی از قبیل اتصالات سرعت سنج، سیم برق، بلوک اتصال دهنده موتور، برس های کربنی موتور باید بررسی شوند.

ارور E08 ماشین لباسشویی کندی

از دیگر ارورهای ماشین لباسشویی کندی که خرابی موتور را نشان می دهد می توان به E08 اشاره کرد. این ارور در صورت خرابی تاخومتر، سیم پیچی داخلی و اتصالات موتور رخ می دهد. به محض مشاهده این ارور لباسشویی را از برق بکشید و با تعمیرکار تماس بگیرید.

ارور E09 لباسشویی CANDY

ارور e09 مانند e08 نشان دهنده اشکال در موتور و سنسور سرعت آن است و به صورت تخصصی باید توسط تعمیرکار بررسی شود.

ارور E10 ماشین لباسشویی کندی

ارور E10 در شرایطی رخ می دهد که اتصالات بین برد الکتریکی و نمایشگر قطع شود. این قبیل ارورها نیاز به تعمیر تخصصی دارند.

ارور E11 ماشین لباسشویی کندی

ارور E11 به دلیل اشکال در بخاری خشک کن رخ می دهد. در اغلب مواقع مدار بخاری خشک کن باز شده و تعمیرکار باید سیم و صفحه مدار را عیب یابی و بررسی کند.

ارور E12 لباسشویی کندی

از دیگر ارورهای فنی ماشین لباسشویی CANDY می توان به E12 اشاره کرد. این ارور به دلیل اشکال در برد الکتریکی و نمایشگر رخ می دهد.

ارور E13 ماشین لباسشویی CANDY

ارور E13 مانند E12 است و برای رفع آن لازم است سیم کشی و ماژول های برد الکترونیکی با دقت بررسی شوند.

ارور E14 ماشین لباسشویی کندی

ارور E14 به معنی استاندارد نبودن دمای آب داخل دستگاه است و به دلیل خرابی سنسور NTC رخ می دهد. برای رفع این ارور ابتدا سنسور NTC را بررسی و در صورت نیاز آن را تعویض کنید.

ارور E15 لباسشویی کندی

این ارور نشان دهنده اشکال در ماژول کنترل برد است. ابتدا بررسی کنید که آیا قطعه کنترلر سالم است یا نیاز به تعویض دارد. اگر این قطعه سالم است، با برنامه ریزی مجدد برد می توان ارور را رفع کرد.

ارور E16 لباسشویی کندی

ارور E16 نشان دهنده اشکال در المنت است و آب داخل دستگاه گرم نمی شود. مواردی از قبیل اتصال کوتاه المنت یا خرابی این قطعه در بروز این ارور نقش دارند.

ارور E17 ماشین لباسشویی CANDY

ارور E17 از ارورهای فنی لباسشویی کندی است و به دلیل اشکال در موتور و تاخومتر رخ می دهد. تاخومتر و اتصالات آن باید توسط تعمیرکار بررسی و عیب یابی شود.

ارور E18 ماشین لباسشویی کندی

دو دلیل برای بروز این ارور وجود دارد که مهم ترین آنها، اشکال در ماژول کنترل برد الکترونیکی است. علاوه براین، احتمال اشکال در سیستم برق ورودی به لباسشویی نیز وجود دارد.

رفع ارورهای ماشین لباسشویی کندی در محل

با توجه به اینکه اغلب ارورهای ماشین لباسشویی کندی نشان دهنده اشکالات فنی هستند، لذا رفع آنها نیاز به مهارت و تخصص دارد. اگر در این زمینه تجربه و مهارت کافی را ندارید می توانید با تعمیرکاران ری تعمیر تماس بگیرید. تعمیرکاران ما در تمام محله های جنوب تهران تعمیرات را به صورت تخصصی با قطعات اصلی انجام می دهند.

مطالب مرتبط

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست آنلاین اعزام تعمیرکار

برای تمام مناطق جنوب تهران